sandraola.blogg.se

Everything has a new begining

Lönt att fortsätta?!

Publicerad 2014-01-21 20:47:30 i Allmänt

Ehh nää.. Men men har man inget bättre för sig och har alldeles för mycket fritid så klart man skall utnyttja den tiden. Va roligt!!! Haha Like i care.. Nope.

Till dig fina!
Asså när jag pratar med dig gör du mig glad. Att du ser mig för människan jag verkligen är. Och det värmer mitt hjärta. Trodde aldrig vi skulle prata så här med varandra. Men glad gör du mig. Och jag tänker på dig och allt du har framför dig. Är Otroligt glad för din skull. känner faktiskt lycka med dig. Och det förtjänar du. Önskar jag fick och kunde vara med att hjälpa. Men man skall ju aldrig tala om vad framtiden har att ge för det vet man aldrig. Du vet vem du är sötis ♥

Nu blir det tv med mannen ♥
Puss hajj.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela