sandraola.blogg.se

Everything has a new begining

Lördag.

Publicerad 2014-01-11 20:33:19 i Allmänt

Vaknade med huvudvärk och magkatarr från helvetet. Tog en omperazol och panodil när jag vaknade och åt frukost. Efter frukosten gick jag och la mig och vila. 17.45 gick jag upp igen, huvudvärken fortfarande kvar men magkatarren hade lugnat ner sig. Mina hjärtan bakade morotskaka när jag kom ut i köket och middagen har precis avnjutits. Yoghurt marinerad fläskfile med kroketter och paprika sås. Himmelskt gott! Nu skall hunden få sitt vecko bad och Novalie sitt kvälls bad sen blir det myskväll. Kanske en bra film och massa godis och chips. Men först ut med vovvan nu innan badet.

Puss och kram ♥

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-01-11 21:51:00

Det där lät jäkligt gott! :)
Hoppas du mår bättre nu, kram på dig.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela