sandraola.blogg.se

Everything has a new begining

Lycka.

Publicerad 2014-01-14 01:19:29 i Allmänt

Asså att jag nu är på rätt väg, att detta skall gå min/vår väg är underbart. Att jag fått min tid den 3e är helt ofattbart. Känner mig som ett litet barn på nytt som väntar på tomten, fast jag är vuxen. Jag vill typ göra ett nedräknings schema till den 3e. Och gissa vad... ja jag ska fan göra det oxå! hihi*

Nog att hela dagen fuckat samt i morse när jag fällde en tår när jag såg det och kände "det kommer aldrig hända mig, hur fan kan jag vara så dum och tro att det kommer att hända mig"

Men det kommer att hända mig det vet jag!
Tiden ska bara ha sin gång. Och jag kommer verkligen få all hjälp jag behöver utan att betala en spänn. Lyckan jag känner det går inte att beskriva i ord. Hur i hellskotta ska jag kunna vänta nästan en hel månad till.
*gaaaah* Blir positivt tosig asså.

sova på nätterna kanske så går det ju mycket snabbare. ;)

Natti natti ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela