sandraola.blogg.se

Everything has a new begining

Söndag!

Publicerad 2014-01-12 13:36:08 i Allmänt

Vaknade med hunden upptryckt i huet. Min fina lilla bebis. ♥ Jag och Misty tog en lång runda i morse sen satte vi oss i vrom vrom bilen för att åka ner till konditoriet för bullfrulle. När vi väl var hemma hade mina stora hjärtan vaknat och vi hade en underbar mys frukost. Novalie gick ner till Sofia, hon skulle få åka med till skattkamarön och leka med Ida. Och vad passar jag och gubben på att göra då?... Jodå vi är påväg in till Lund. Skall tanka vrom vrom och tvätta den så det blir en fin vrom vrom :) och lite ensam tid på bio efter det. skall se Hobbit 2 :) Kommer bli mysig dag och nästa helg blir Kolmården med övernattning ♥ Mer om det när det blir dags. Skriver mer sen! :)
Puss hajj

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela