sandraola.blogg.se

Everything has a new begining

Ugh,,,

Publicerad 2014-03-26 01:34:14 i Allmänt

Det va något jag skulle blogga om men nu kommer jag fan inte ihåg det... Som jag sa innan, minnet sviker fan och det gör det på en hundradels sekund. Sjukt jävla irriterande. Ajaa som sagt det va något... Men skriver lite om något så kanske det ploppar fram till mig. 
 
Idag den 25mars va det våffeldagen. Men även min och Olas årsdag. "8år".... Fattar inte det 8år!! Ajaaa nu räknar jag sammanlagt och bortser från 4 månder jag förlorade med ola år 2012.
4månader som stals från mitt liv och som jag faktiskt har glömt bort vad som hände. haha* som det kan bli! 
Men 8år... shit... tiden går fan helt påtok för fort. Vart springer tiden iväg?! Jag är färdigutbildad. Jag är undersköterska. Jag har snart mitt nya jobb. Levt tillsammans med Ola i 1år nu och tillsammans med vår dotter. Vem hade kunnat ana det? Jo Tina såklart! Hon var den ända som sa att det skulle bli jag och Ola igen det året det tog första gången.. Men det va ju aldrig riktigt slut ändå.. Vi flyttade ifrån varandra men vi träffades ju ändå och umgicks och jaaa...... ni vet..... Tills den dagen vi insåg att vi kan inte vara utan varandra och nu sitter vi här idag. 
Jag har oxå lyckats besegra min sjukdom med mitt kommande livslånga medicinerande men även detta skall hjälpa mig med mycket annat på vägen. Det skall bli så skönt när längtan inte kommer bli lika lång efter vår 4e familjemedlem. :) 
 
Hmm.... Nä jag kommer inte på vad det var jag skulle säga.. Men Kärlek till alla mina syskon. Mamma pappa, pappa och Anna. Mina underbara bästa vänner Therese, Kim, Malin och Tina. Och massa kärlek så klart till Min fina Ola och Novalie, hunden och fiskarna. hahaha* 
 
Nu tror jag att sängen kallar på mig. Har en full dag i morgon. Lämna och hämta fisen på dagis, Ringa hela dagen, betala räkningar, äta, duscha, tillfixning, och iväg och spela dart. Blir en lång dag och hemgång sent. men men det är som vanligt. umm.... sängen va det ja.. :D Natti hajj hajj

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela